Έτσι στήνεται το κόλπο της τρομοκρατίας...
Στην αρχή την
ονόμασαν κομμουνιστική τρομοκρατία, μετά Παλαιστινιακή, μετά της έδωσαν και
άλλα ονόματα με τελευταία Ταλιμπάν, Αλ Κάιντα και τωρα ISIS....Αύριο κάτι
άλλο.... Προσωπικά τα χθεσινά χτυπήματα πιστεύω πως θα οδηγήσουν σε μεγαλύτερη
περιστολή των ατομικών δικαιωμάτων και ατομικών ελευθεριών παγκοσμίως, σε
περισσότερο έλεγχο και σε μεγαλύτερη υπαγωγή όλων μας, στο μάτι του μεγάλου
αδελφού. Με λίγα λόγια, η διεθνής οικονομική ελίτ, θα πρέπει να τρίβει τα
χέρια της, μετά το νέο κτύπημα. Θέλουν μια ανακατεμένη παγκόσμια κοινότητα
τρομοκρατημένων προβάτων, όπου οι διεθνείς παίκτες θα παίζουν ανενόχλητοι στο
μεγάλο μαγαζί του καζινοκαπιταλισμού που έχουν στήσει, ηδονιζόμενοι από το
δράμα ολόκληρων λαών όταν θα μετακινούν τις μάρκες τους πάνω στην παγκόσμια
τσόχα.


