"What we are to our inward vision, and what man appears to be sub speciae aeternitatis, can only be expressed by way
of myth. Myth is more individual and expresses life more precisely than does science."
Carl Gustav Jung

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Μοναχός Ησύχιος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Μοναχός Ησύχιος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Κυριακή 27 Μαρτίου 2022

ΠΑΤΗΡ ΠΑΝΤΩΝ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ)

ΠΑΤΗΡ ΠΑΝΤΩΝ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ (ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ)

Κάποτε είναι έννομο (lawful) το να είσαι παράνομος (illegal), ενώ είναι έκνομο (unlawful) το να είσαι νόμιμος (legal)Μοναχός Ησύχιος, Μάρτιος 2022

 

Επικρατεί μεγάλη σύγχυση ανάμεσα στο «έννομο» και το «νόμιμο» με αποτέλεσμα να επέρχεται διχόνοια ανάμεσα στους ανθρώπους που βρίσκονται μπροστά σε μεγάλα διλήμματα, όπως π.χ., η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία. Τα Νόμο-εφαρμοστήρια (Courts of Law – που εσφαλμένα ονομάζονται Δικαστήρια) εφαρμόζουν τους Νόμους, ανεξάρτητα της Δικαιοσύνης, δηλαδή ανεξάρτητα του αν είναι δίκαιοι ή όχι. Π.χ., ενώ δεν υπάρχει νόμος για υποχρεωτικούς εμβολιασμούς (ούτε μπορεί ποτέ να υπάρξει σε δημοκρατικές κοινωνίες), είναι παράνομο να επιβάλλεται τέτοιο πράμα, όσο έννομο (δηλαδή δίκαιο) κι αν θεωρείται για την υποτιθέμενη προστασία της ζωής. Δηλαδή, εφόσον δεν αποδεικνύεται πέραν πάσης επιστημονικής αμφιβολίας (με κλινικές έρευνες ετών) ότι ένα φάρμακο/εμβόλιο κάνει αυτό που λέει ο κατασκευαστής του, τότε ο καθένας είναι ελεύθερος να επιλέξει, είτε να εκτεθεί στον κίνδυνο μόλυνσης από ένα πανδημικό παθογόνο, ή να  εκτεθεί στον κίνδυνο ενός πειραματικού εμβολιασμού, και κανένας δεν μπορεί, για απολύτως οποιοδήποτε λόγο, να τον εξαναγκάσει να επιλέξει την μία ή την άλλη κατάσταση, περισσότερο μάλιστα αν πρόκειται για γενετικού τύπου εμβόλιο.[1] Αντίθετα, τα Κυβερνητικά Διατάγματα που εκδίδονται με βάση τους περί λοιμοκάθαρσης νόμους θεωρούνται νόμιμα, έστω κι αν η χώρα δεν έχει κηρυχθεί σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης. Εφόσον όμως χρησιμοποιούνται καταχρηστικά, τότε είναι έκνομα (άδικα) και δεν δικαιολογούνται, επειδή καταλήγουν σε μέτρα που δεν εξυπηρετούν τον σκοπό της έκδοσής τους, αλλά τον παραλογισμό της αδικίας.  

 

Παρομοίως, ενώ οι εισβολές π.χ., της Τουρκίας στην Κύπρο και της Ρωσίας στην Ουκρανία είναι αμφότερες έκδηλα παράνομες (αν και η Τουρκία είναι Εγγυήτρια και καλέστηκε από τον τότε Πρόεδρο της Κύπρου να επέμβει), εντούτοις είναι έννομες (δίκαιες), δηλαδή δικαιολογούνται από την υποθετική άποψη ότι, αν δεν γίνονταν, τότε πιθανόν να μην υπήρχε Τούρκικο ή Ρωσικό ρουθούνι να αναπνέει στην Κύπρο, ή στην Ουκρανία. Μπορεί μάλιστα να υπήρχε και πιθανότητα επίθεσης κατά της ίδιας της Τουρκίας και της Ρωσίας από την Ελλάδα και την Ουκρανία αντίστοιχα. Επομένως, δεν πρέπει να οπαδοποιούνται ανάμεσα σε «νόμιμο και έννομο/δίκαιο» σοβαρά θέματα πολέμου που διαχωρίζουν τον κόσμο σε ανταγωνιστικές ομάδες που τσακώνονται, αλλά να εξετάζονται οι αιτίες και να βρίσκονται οι λύσεις που προασπίζουν τις ζωές των ανθρώπων, καθώς και τις συνθήκες διαβίωσής τους (προσφυγικό, κλπ.).

 

Τετάρτη 12 Ιουνίου 2019

ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ (Μια συζήτηση με τον Μοναχό Ησύχιο)

ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
(Μια συζήτηση με τον Μοναχό Ησύχιο)

Μόνο διαγαλαξιακοί ταξιδευτές (Star Trek) τα καταλαβαίνουν αυτά, μου είπε, άνθρωποι που ταξιδεύουν σε εξαιρετικά ψηλές νοητικές ταχύτητες (νομίζω εννοούσε στροφές του νου)…. Βασικά μου εξήγησε τον χωροχρόνο και τις προφητείες, δηλαδή το πώς να ζει κανείς ήδη το μέλλον του στο παρόν, καθώς και πώς να βλέπει ήδη το συλλογικό μέλλον (που δημιουργούν άλλοι) για να προφυλάγεται…

1. Επειδή λέει ο Μοναχός ο κόσμος μας είναι ενιαίος με τα πάντα να ανάγονται στη Μονάδα, αυτό που ΕΜΕΙΣ ζούμε σαν δυαδική (διττή) πραγματικότητα του χωροχρόνου (2 πράγματα, ο χώρος και ο χρόνος) δεν είναι επίσης και η Αλήθεια που είναι ΜΙΑ, έστω κι αν μοιράζεται στα 2 εν είδη «αδιαίρετης διαίρεσης», ή «διαιρεμένης ένωσης». 

2. Υπάρχει λέει Κέντρο του Παντός (διαγαλαξιακό, κοσμολογικό και υπέρ πάντων όλων), το οποίο αποτελεί και το Απόλυτο Κριτήριο αναφοράς, κάτι σαν benchmark, σαν υπερβαίνων Νους κοσμολογικής συγκριτικής αναφοράς. Αν κατάλαβα καλά, εννοεί τον Χριστό που είναι η φανέρωση του Θεού στον άνθρωπο, τα πάντα εν πάσι, όπως μου είπε. Κι εμείς λέει, που είμαστε πιασμένοι στον χωροχρόνο, είναι σαν να τρέχουμε συνεχώς στο πουθενά του χώρου και το ποτέ του χρόνου, κάνοντας κύκλους επανάληψης ανάμεσα σ’ αυτά τα δύο που είναι 1 (τον χώρο και τον χρόνο), χωρίς βέβαια να το κουνούμε ρούπι ως προς το απόλυτο αυτό κοσμολογικό Κριτήριο, μια κι αυτά τα 2 (ο χώρος και ο χρόνος) είναι ΕΝΑ (σε διαιρεμένη ένωση), μ’ εμάς να μην έχουμε καν αντίληψη αυτού του ΕΝΟΣ για να καθοριστούμε ως προς Αυτό, υπερβαίνοντες την ισοπέδωση και αποκτώντας από πιο ψηλά διάκριση καλού και κακού. Αυτό το πιάσιμο στον χωροχρόνο είναι θανατηφόρο. Είναι ο ίδιος ο διάβολος που μας παγιδεύει χωρίς τελειωμό σε οφειλές και οφειλήματα, σε πιστώσεις και χρεώσεις από τις οποίες δεν ξοφλούμε απολύτως ποτέ. Είναι ο κλοιός του Όφεως, η πτώση από τον Παράδεισο, η απόλυτη υπαρξιακή (και οικονομική) χρεοκοπία… 

Πέμπτη 27 Ιουλίου 2017

ΠΩΣ ΘΑ ΕΞΕΛΙΧΘΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

ΠΩΣ ΘΑ ΕΞΕΛΙΧΘΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ
Θά γίνει πόλεμος Ρωσίας-Τουρκίας πού θά ξεκινήσει μετά πό Τουρκική πιθετική νέργεια νάντιον μν τν λλήνων καί θά καταλήξει μέ τήν ξαφάνιση τς Τουρκίας ς κρτους.
Τελευταο μήνυμα πό τόν Γέροντα Μοναχό Ἡσύχιο
Τέκνον μου, ατ τά πράγματα πού μοῦ ζητς νά σο ξηγήσω δέν εναι γιά τούς «σοφούς» το κόσμου τούτου. Ατο ξέρουν πάντα «καλύτερα» καί κανένας δεν πρόκειται νά καταλάβει τίποτε πό σα θά σο πῶ δῶ…. Τούς μωραίνει Κύριος ὃλους ατούς (ος βούλεται πωλέσαι) γιά νά κάνουν τό θέλημά Του γιά τήν σωτηρία μας. Κύριος παιδί μου θά μᾶς σώσει καί κανένας νθρωπος. Οτω λέγει Κύριος: «πικατάρατος νθρωπος στις λπίζει π νθρωπον κα κάμνει σάρκα βραχίονα ατο καί το ποίου καρδία πομακρύνεται πό τόν Κύριον» (ερεμίας 17).

Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2017

Έρχεται το τέλος του “Ψευτορωμαίϊκου”!

Έρχεται το τέλος του “Ψευτορωμαίϊκου”!
Θα αρχίσουν να τρέχουν τα γεγονότα
Μήνυμα από τον Μοναχό ΗΣΥΧΙΟ
Είναι πέρα για πέρα εμφανές ότι θέλουν να τραβήξουν τη Ρωσία σε πόλεμο. Δεν σκοτώνουν τον ένα Ρώσο μετά τον άλλο, έτσι για το τίποτε. Έχουν σχέδιο και σκοπό. Θέλουν να τραβήξουν τη Ρωσία σε πόλεμο με τρόπο που να φαίνεται στην κοινή γνώμη ότι η Ρωσία είναι ο επιτιθέμενος, ακριβώς όπως έκαναν και στον Αυστριακό της Γερμανίας που τον εξώθησαν να εισβάλει στην Πολωνία, αρχίζοντας έτσι τον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο.
Δεν είναι κουβέντες της φαντασίας μου αυτές, αλλά αποτέλεσμα προσευχής και αυτονόητη πραγματικότητα για όποιον έχει γνώθι σ’ αυτόν. Ο πόλεμος κατά της Ρωσίας είναι απολύτως αναγκαίος για την διατήρηση του οικονομικού μοντέλου του αέναου χρέους και καθαρή απόρροια του μοντέλου αυτού. Όταν άφρονες και παράφρονες με γραβάτες βασίζουν το υπαρξιακό οικονομικό μοντέλο της ανθρωπότητας πάνω στην συνεχή και ατέρμονα ανάπτυξη η οποία βασίζεται σε ανύπαρκτα εικονικά λεφτά που αντιπροσωπεύουν, άκουσον-άκουσον, τα ποσά που δίνονται σαν χρέη (χωρίς να υπάρχουν τα ίδια τα λεφτά σε μετρητά), τότε ο απολύτως μόνος τρόπος για να μην καταρρεύσει η πυραμίδα αυτή είναι ο πόλεμος που καταστρέφει τα πάντα και αφήνει το πεδίο λευκό για ανάπτυξη από την αρχή πάνω στα ερείπια. Γι’ αυτό και συντηρούνται όλοι αυτοί οι περιφερειακοί πόλεμοι.